فصلنامه فرهنگی - تربیتی زنان و خانواده

Cultural - Educational Women and Family

نشریه علمی فرهنگی تربیتی زنان و خانواده از بهار سال ۱۳۸۹ بر اساس مصوبه هیات نظارت بر مطبوعات مورخ ۳۱/۰۱/۱۳۸۹ با شماره پروانه ۱۶۶۲/۸۹ در مرکز پژوهش‌های زنان و خانواده وابسته به دانشکده فرهنگی و علوم اجتماعی دانشگاه جامع امام حسین علیه‌السلام و با همکاری و حمایت علمی استادان دانشگاه‌های الزهراء(س)، تهران، علامه طباطبائی (ره)، شهید بهشتی و بقیه الله(عج) راه‌اندازی و منتشر گردید. و در حال حاضر با توجه به محور فرهنگی- تربیتی مورد تاکید در عنوان نشریه، در مرکز علم و فناوری تعلیم و تربیت اسلامی وابسته به دانشکده فرهنگی و تولید قدرت نرم منتشر می‌گردد.

فصلنامه فرهنگی تربیتی زنان و خانواده بر اساس نامه شماره ۳/۱۴۲۹۱۸ مورخه۱۳۹۱/۷/۹ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای درجه علمی پژوهشی است.هدف اصلی و عمده نشریه علمی فصلنامه فرهنگی تربیتی زنان و خانواده، ایجاد یک بستر و محیط فکری برای به اشتراک گذاشتن جدیدترین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی (بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی) استادان، دانشجویان و پژوهشگران در حوزه زنان و خانواده با رعایت دو اصل تولید دانش نظری فنی و حرکت در مرز دانش و معطوف بودن موضوعات به حل یک مساله کلیدی در سطح بین‌المللی، ملی، منطقه‌ای و یا نهادی سازمانی است.

از‌ استادان و پژوهشگران گرامی تقاضا می‌شود برای ارسال مقالات خود با مراجعه به این وبگاه، ثبت‌نام و مقاله خود را بر اساس راهنمای تدوین تنظیم و ارسال کنند. به این­ ترتیب مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با دفتر نشریه لزومی نخواهد داشت و کلیه ارتباطات با نویسندگان و داوران محترم از طریق این سامانه انجام خواهد گرفت. ضمنا مقاله‌های ارسال شده پس از داوری تخصصی و تایید هیئت تحریریه، به چاپ می‌رسند. همچنین بابت ارزیابی و انتشار مقالات هیچگونه هزینه‌ای از نویسندگان فرهیخته دریافت نمی‌شود.