اطلاعات کنفرانس
مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها
1. آموزش با فناوری واقعیت ترکیبی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 102. آموزش شبکهعصبی با عامل بدون خطا جهت ایجاد عامل های متفاوت و شکست پذیر
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 93. ارایه روشی در جهت بهبود روند طراحی مرحله در بازی های رایانه ای با استفاده از دستگاه ردیاب چشم
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 84. ارایه متدی تعاملی جهت افزایش مشارکت بلادرنگ محیط واقعیت افزوده در روش فریز برای دستگاه های دستی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 105. استفاده از بازی ها در یک سیستم آموزشی هوشمند جهت بهبود اختلال در عملکردهای اجرایی مغز کودکان
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 96. اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر انتخاب بازی های دیجیتال از نظر گیمرها و نخبگان با استفاده از روش AHP
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 87. ایجاد تعادل پویا بین مهارت های بازیکن و چالش های بازی های رایانه ای با استفاده از الگوریتم ژنتیک
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 98. بازشناسی بازی دیجیتال از قماربازی دیجیتال (مطالعه فقهی–حقوقی)
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: مرتضی وصالی ناصحتعداد صفحات مقاله: 99. بازی های رایانه ای و نقش آن در دفاع مقدس
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 710. بازی وارسازی پرو لباس با استفاده از شبیه سازی حرکت کاربر
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 711. بدو بیو: بازی وارسازی حرکات ورزشی دو در جهت افزایش تحرک
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1012. بررسی اثر بخشی بازی موبایلی ابداعی من من بر افزایش عزت نفس کودکان 8 و 9 ساله تهرانی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 713. بررسی تاثیر جلوه های صوتی و موسیقی متن بر غوطه وری بازیکن دربازی های اکشن
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 714. بررسی تاثیر فن آوری اینتراکتیو در اجرای بازی های رایانه ای بر بهبود نقص توجه و حافظه کودکان ADHD
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 715. بررسی تاثیر و نقش فضای مجازی در سبک زندگی اسلامی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 716. بررسی تطبیقی مدل های احساسات در بازی های رایانه ای
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1117. بررسی حس حضور در بازی موبایلی پو
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1018. بررسی رابطه استفاده از بازی های کامپیوتری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر ششم ابتدایی شهرستان آمل
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1519. بررسی رابطه بازی های رایانه ای با توانایی های شناختی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: زهره علاءالدینیتعداد صفحات مقاله: 1220. بررسی رابطه بین میزان استفاده از بازی های رایانه ای ،صفات شخصیتی، ویژگی های شخصیت بازی، سبک های بازی، و سازگاری اجتماعی در بین نوجوانان دختر و پسر
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1222. بررسی سیر تعمیق مفاهیم اسلام ستیزی و اخلاق ستیزی در بازی های رایانه ای بر اساس نظریات کاشت و گلوله جادویی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1223. بررسی شناختی اثرات بازی رایانه ای Runner در بازیکنان
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1024. بررسی ظرفیت های ادبیات حماسی کلاسیک فارسی برای ساخت بازی های رایانه ای
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1126. بررسی میزان اثر عناصر پرکاربرد در ساخت بازی های دانستی تصویری با استفاده از تحلیل اطلاعات رفتاری کاربران
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1127. بررسی میزان شیوع اعتیاد به بازی های رایانه ای و ارتباط آن با سطح خلق
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 628. بررسی و تحلیل روش های تنظیم پویای سختی دربازی های رایانه ای چندنفره
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1029. بررسی و تحلیل مینیمالیسم (کمینه گرایی) در بازی های ویدیویی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1130. بررسی پیامدهای نامطلوب تبلت بر مهارت های حرکتی ،اجتماعی و تحصیلی کودکان
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 532. تاثیر استفاده از بازی کامپیوتری بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال و مقایسه با الگوی ماهر و درحال یادگیری
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1333. تاثیر بازی های رایانه ای آموزشی برارتقاء پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ،ازدیدگاه دبیران متوسطه دوره اول شهرستان قرچک درسال تحصیلی 96-1395
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1134. تاثیر بازی های کامپیوتری بر توانمندی های شناختی و هیجانی دانش آموزان دبستانی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1035. تاثیر توانبخشی در فضای مجازی بر ادراک روابط دیداری- فضایی دانش آموزان پسر با نارساخوانی مقطع دوم و سوم دبستان
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 636. تاثیر نوار پیشرفت بر میزان مشارکت کاربران در سامانه مدیریت یادگیری بازی وار شده
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 837. تاثیربازی چندرسانه ای برنادرست نویسی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 738. تحلیل ظرفیت های ارتباطی بازی های رایانه ای هدفمند در برقراری روابط بینامتنی: مطالعه مقایسه ای بازی های آشتی ساز و درگیری های جهانی: فلسطین
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1339. تحلیل نقش بازی های رایانه ای خشن بر پرخاشگری دانش آموزان پسر
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 840. تدوین و اعتبارسنجی بسته ی نرم افزاری واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر واقعی به منظور ارتقاء سطح توجه پایدار و انتخابی کودکان
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 841. توانبخشی تعادلی بیماران مبتلا به MS به کمک روش های بازی درمانی و بینایی ماشین
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1042. تکنولوژی ها و امکانات دسترسی سریع و ساده به ساخت کارکتر و بازی سازی مطالعه موردی کمپانی میکسامو
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1143. رابطه ابعاد هویت با میزان استفاده از بازی های رایانه ای در بین کاربران بازی های رایانه ای در شهر یزد
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 844. رابطه بین بازی های رایانه ای با مهارت حل مساله در بین دانشجویان
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 645. رابطه بین بازی های رایانه ای و خشونت های جدید در بین نوجوانان
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1046. رابطه بین میزان استفاده از بازی های رایانه ای با هوش هیجانی در بین دانشجویان
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 747. رابطه ی نوع بازی رایانه ای ترجیحی و اعتیاد به بازی های رایانه ای با شفقت به خود در نوجوانان
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 748. ساخت واعتبار سنجی نرم افزار درمان واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر 360 درجه برای درمان ترس از پرواز
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1149. سواد اخلاقی بستری جهت کنترل هوش هیجانی در محیط بازی های رایانه ای
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1250. سواد بازی های الکترونیکی و نقش کتابخانه ها در ارتقاء آن
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 12
نتایج 1 تا 50 از مجموع 80