مقالات کنفرانسهای داخلی
- نرم افزار واقعیت مجازی به یاد؛ تقویت حافظه ی سالمندان با رویکرد سرگرمی ارائه شده در ششمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1399)
- معرفی نرم افزار خود ساخته در بررسی مقایسه ای اثر درمان اصلاح سوگیری توجه با دارو درمانی بر ترس مرضی در کودکان 8 تا 12 ساله مبتلا به اضطراب صفت - حالت ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی نوآوری های اخیر در روانشناسی،کاربردها و توانمندسازی با محوریت رواندرمانی (1398)
- ساخت و اعتبارسنجی بسته نرم افزاری مبتنی بر ردیاب چشم جهت بهبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1398)
- تنظیم سختی پویای یک بازی شناختی مبتنی بر نوروفیدبک با هدف کمک به درمان اختلال نقص توجه - بیش فعالی ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1398)
- طراحی و اعتبارسنجی نرم افزار تکالیف دوگانه مبتنی بر حسگر Kinect در محیط واقعیت مجازی برای ارزیابی اختلالات شناختی در سالمندان ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1398)
- طراحی و پیاده سازی کنترلر نروفازی تطبیقی برای بازی های تحرکی ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1398)
- بررسی تاثیر بازی های مبتنی بر واقعیت مجازی بر کارکرد شناختی پردازش فضایی و ارتباط آن با بیماری سایبری ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها (1398)
- پیشنهاد تحریک سیستم نورون های آینه ای مغز انسان توسط روش واقعیت مجازی ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1397)
- طراحی بازی رایانه ای با کنترلر غیرلمسی به هدف درمان بیماری انگشت ماشه ای ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1397)
- طراحی بسته ی ترکیبی نوروفیدبک و مینی گیم به هدف بهبود فراگیر توجه ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1397)
- طراحی یک بازی رایانه ای حرکتی- شناختی برای افزایش هماهنگی چشم و دست کودکان مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1397)
- ساخت و اعتبار سنجی نرم افزار درمان واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر 360 درجه برای درمان مواجه های ترس از سخنرانی ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1397)
- کاربرد روش آگاهی واج شناختی در تهیه بسته ی نرم افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده برای درمان دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1396)
- طراحی بسته ی آموزشی مبتنی بر واقعیت مجازی بر اساس روش چند حسی فرنالد برای درمان نارساخوانی ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1396)
- ساخت واعتبار سنجی نرم افزار درمان واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر 360 درجه برای درمان ترس از پرواز ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1396)
- یک بازی رایان های-ورزشی برای تمرین سایه زنی درایو فورهند بهکمک فناوری کینکت ایکس باکس ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1396)
- طراحی و پیاده سازی یک بسته نرم افزاری با هدف تقویت توجه ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1396)
- توانبخشی تعادلی بیماران مبتلا به MS به کمک روش های بازی درمانی و بینایی ماشین ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1396)
- تدوین و اعتبارسنجی بسته ی نرم افزاری واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر واقعی به منظور ارتقاء سطح توجه پایدار و انتخابی کودکان ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1396)
- Analyzing Augmented reality application to present designing patter of housing open space ارائه شده در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1395)
- Learning a Model for Prediction of Game Leavers in Free-to-Play Games ارائه شده در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1395)
- The Application of Augmented Reality as a Multisensory Method to Improve Dyslexia ارائه شده در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1395)
- Towards E-coaching and Enhancing the Training Motivations in Taekwondo via an ExerGame with Ability to Record and Evaluate the Real Strikes ارائه شده در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1395)
- بررسی کاربرد فناوری واقعیت افزوده به عنوان یک روش چندحسی در بهبود نارساخوانی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1395)
- بررسی کاربرد فناوری واقعیت افزوده جهت ارایه الگوی طراحی عوامل کالبدی- فضایی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1395)
- طرح سختافزار یک بازی رایانهای-ورزشی با قابلیت ثبت و سنجش حرکات واقعی با هدف مربیگری الکترونیکی و افزایش انگیزه تمرین در ورزش تکواندو ارائه شده در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1395)
- معرفی بستر توسعهی نرمافزارهای واقعیت مجازی تعاملی مبتنی بر تصاویر واقعی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1395)
- یادگیری مدلی برای پیشبینی ترک بازی توسط کاربران ایرانی در بازیهای رایگان ارائه شده در دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها (1395)
- توانبخشی به کمک بازی رایانه ای و کمربند هشدار عدم تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1394)
- تولید محتوای رویهای براساس احساسات کاربر با استفاده از الگوریتمهای تکاملی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1394)
- مروری برروند طراحی موتورهای جدید تولید بازی ویدئویی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها (1394)
- بهبود مکانیزم رؤیت گر اغتشاش برای کنترل چندمتغیره سیستم خردکن سنگ معدن ارائه شده در اولین کنفرانس سراسری توسعه محوری مهندسی عمران، معماری،برق و مکانیک ایران (1393)
- کاهش رنگ تصاویر بیرونی به هدف بخش بندی ابتدایی با استفاده از خوشه بندی سلسله مراتبی با حذف تدریجی در هرم گوسی ارائه شده در ششمین کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران (1389)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- مقایسه اثربخشی درمان واقعیت مجازی با نوروفیدبک بر کمبود توجه دانش آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی منتشر شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی (1399)
- طراحی و رواییسنجی بسته نرمافزاری مبتنی بر واقعیت مجازی با تصاویر حقیقی جهت بهبود نشانگان نقص توجه منتشر شده در فصلنامه تازه های علوم شناختی (1399)
- ساخت و رواسازی نرم افزار واقعیت مجازی برای درمان مواجهه ای هراس از پرواز منتشر شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی (1397)