اطلاعات کنفرانس
مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها
1. اثربخشی درمان مبتنی بر واقعیت مجازی بر کاهش نشانه های اضطراب آشکار و پنهان افراد مبتلا به ترس ازارتفاع
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 92. اختلال اعتیاد به بازیهای رایانه ای: بررسی میزان شیوع و ارتباط آن با متغیرهای جمعیت شناختی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 84. استراتژی پیروزی در بازی دوز آنلاین با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 105. استفاده از الگوریتم راهزن چند مسلح برای تعیین رنگ پس زمینه بازی های رایانه ای
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 77. الگوی سهگانه اقتباس از شاهنامه در نگارش بازینامه
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 119. ایران هراسی؛ از پرده نقره ای در قرن بیستم تا بازی های رایانه ای در قرن بیست و یکم بررسی سیر تولید و تعمیق مفهوم ایران هراسی در هالیوود و بازی های رایانه ای
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 911. بازی ها و نرم افزارهای رایانه ای و هویت دانش آموزان
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 814. بازیوارسازی آثار موزهای با متد واقعیت افزوده در جهت آموزش آثار و افزایش تعداد گردشگران
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 915. بررسی تاثیر بازی های رایانه ای سبک فکری و اکشن بر میزان خود تنظیمی تحصیلی پسران 13-15 سال شهر اصفهان
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 517. بررسی تاثیر بازی های کامپیوتری بر عملکرد خلاقانه و واکنش های هیجانی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: حمیده محمدی نسبتعداد صفحات مقاله: 1018. بررسی تاثیر بازیهای رایانه ای آموزشی چندکاربره تحت وب بر یادگیری دانش آموزان
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1219. بررسی تاثیر واقعیت مجازی بر درد خیالی اندام در بیماران قطع عضو: مروری بر مطالعات
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: سیدصدرا صالح شریعتیتعداد صفحات مقاله: 920. بررسی حقوقی ثبت شخصیت بازیهای رایانهای
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 521. بررسی حقوقی جبران خسارت آثار مخرب بازیهای رایانهای بر کودکان و نوجوانان
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 822. بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و میزان استفاده از شبکه های اجتماعی با اعتیاد به بازیهای رایانه ای با در نظر گرفتن نقش متغیرهای جمعیتشناختی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 723. بررسی رابطه بین انواع و مدت زمان استفاده از بازیهای رایانه ای برخط و میزان هوش معنوی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1724. بررسی رابطه بین گرایش به سبک اکشن بازیهای رایانهای با ابعاد هویت نوجوانان در گیمنتهای شهر همدان
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1225. بررسی روشهای یادگیری ماشین در بازیهای رایانهای
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1026. بررسی سواد بازیهای ویدیویی رایانهای در نظریه و کاربرد
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 927. بررسی علل گرایش جوانان به استفاده از بازی رایانه ای کلش با استفاده از نظریه استفاده و رضایتمندی با رویکرد آسیب شناسانه به بازی کلش
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1228. بررسی میزان اثربخشی بازی رایانهای آموزشی مبتنی بر سبکهای یادگیری، بر رضایتمندی تحصیلی دانشآموزان
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 930. بررسی نقش داستان پویا و تعاملی در بازیهای رایانهای با تحلیل چهار مورد ازبازیهای سبک نقش آفرینی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 731. بررسی نقش سواد رسانه در انتخاب بازیهای رایانهای کودکان توسط والدین با محوریت پیشگیری از آسیبهای اجتماعی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 832. بررسی و تبیین نقش قصه درمانی در نرمافزارهای کودکان با نگاهی بر نرمافزار قصه بافی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 833. بررسی و مقایسه تجربه کاربری کنترلکنندههای بصری و حرکتی در بازیهای واقعیت افزوده مبتنی بر تلفنهای هوشمند
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 834. بررسی کاربرد فناوری واقعیت افزوده به عنوان یک روش چندحسی در بهبود نارساخوانی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1135. بررسی کاربرد فناوری واقعیت افزوده جهت ارایه الگوی طراحی عوامل کالبدی- فضایی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1236. به کارگیری الگوهای طراحی واسط کاربری درطراحی و پیادهسازی یک بازی شناختی برای تلفن همراه
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1037. به کارگیری تنظیم سختی پویا در بازی های رایانه ای به منظور افزایش سود تجاری
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1038. بیا بازی: سیستم یکپارچه گفتاردرمانی برای کودکان دارای آسیب زبانی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 839. بیشترین-پایدارترین یادگیری: تشخیص سبک مناسب بازیهای آموزشی با دیدی چندعامله
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: محمدمهدی رضاپورتعداد صفحات مقاله: 1440. تاثیر بازی مبتنی بر اندروید آموزش هیجان چهره با استفاده از موسیقی بر بازشناسی هیجان چهره در کودکان اتیسم
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 941. تاثیر بازیهای رایانه ای بر خشونت کودکان مقطع ابتدایی از دیدگاه معلمین انها
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 942. تاثیر بازیهای رایانه ای بر سلامت افراد
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 843. تاثیر توانبخشی رایانه یار بر حل مساله کامپیوتری در دانشجویان طراحی صنعتی دانشگاه هنر اسلامی شهر تبریز
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 944. تاثیر فراغت مجازی (بازی های آن لاین)نوجوانان بر مرجعیت خانواده و روابط عاطفی 1 خانوادگی آنها در جامعه ایرانی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: علی قنبری برزیانتعداد صفحات مقاله: 945. تحلیل بازیهای رایانه ای به تفکیک پلتفرم و ارایه نقشه راهی برای رونق بخشیدن به صنعت بازی سازی کشور
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 946. تحلیل تاثیر بیان زیباشناختی در تحقق کارکرد بازیهای رایانهای هدفمند از منظر کارکردگرایی زیباشناختی : مطالعه موردی بازی هر روز، همان خواب تکراری
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1847. تشخیص ربات در بازیهای برخط چندکاربره انبوه با استفاده از مقایسه الگوی حرکتی بازیکنان
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1050. تنظیم پویای دشواری بازی اتومبیلرانی چندنفره بر اساس الگوریتم یادگیری تقویتی
مقاله کاملسال انتشار: 1395زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 8
نتایج 1 تا 50 از مجموع 96