مجله پیشرفت های حسابداری

Journal of Accounting Advances

مجله پیشرفت های حسابداری یکی از چهار نشریه ای است که با سیاست جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پیوند با تخصصی شدن مجله ها از دل مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز برآمده است. انشاءالله در هر سال دست کم دو شماره به چاپ خواهد رسید. این مجله با توجه به پیشینه ی شایسته ی مجله علوم اجتماعی و انسانی، علمی- پژوهشی است.

هدف از انتشار مجله پیشرفت های حسابداری دانشگاه شیراز، بسترسازی پژوهشی برای شناخت دقیق تر مسایل حسابداری و مالی است. از این رو هرگونه مقاله ای که در یکی از زمینه های حسابداری مدیریت، حسابداری مالی، حسابرسی، بورس اوراق بهادار، حسابداری دولتی ,سبک های شناختی و سایر زمینه های نوین حسابداری ، کارایی سرمایه گذاری، گزارشگری مالی ، کیفیت سود ، مالکیت نهادی ، حاکمیت شرکتی ، بازده سهام ، اقدام تعهدی ، عملکرد مالی ، عدم تقارن اطلاعاتی و... نوشته شود و پژوهشی بدیع و ارزشمند باشد؛ برای بررسی و چاپ احتمالی با توجه به مواردی که در صفحه راهنمای تدوین و ارسال مقاله آمده است، پذیرفته می شود. تازه بودن موضوع، پژوهش و استفاده از طرح های تحقیق و تکنیک های آماری پیشرفته و ارایه موضوع های نوین در پژوهش های کاربردی و تخصصی از اولویت های ویژه این مجله به شمار می رود.

نشریه پیشرفتهای حسابداری با انجمن مالی ایران تفاهم نامه همکاری منعقد کرده است.

حوزه های تحت پوشش: حسابداری مدیریت، حسابداری مالی، حسابرسی، حسابداری دولتی، بورس اوراق بهادار، گزارشگری مالی، کیفیت سود، حاکمیت شرکتی، زمینه های نوین حسابداری

مقالات مهم ژورنال از کلیه شماره ها (بیشترین دریافت)