اطلاعات کنفرانس
مجموعه مقالات کنفرانس تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها
1. آسیب شناسی سیاست گذاری بازی های رایانه ای در ایران
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 132. اثر جنسیت بر ملی گرایی و استفاده از بازی های رایانه ای تولید داخل
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 193. اثربخشی بازی های کامپیوتری شناخت محور بر توانمندیهای شناختی،خلاقیت و خودتنظیمی رفتاری دانش آموزان 12-7ساله
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 115. ارایه راهکار برای حل مشکلات سیستم های مبتنی بر بازی گونگی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 136. ارایه مدلی برای تقویت انگیزه در سیستم های مبتنی بر بازی گونگی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 127. ارایه معیار ارزیابی کمی کیفیت برای ویدیوهای 360 درجه در کاربردبازی های ابری
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 108. ارایه و بررسی روش های بهینه سازی بازی های ساخته شده با زبان سی شارپ و چارچوب اکس ان آی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: سجاد کردانی مقدمتعداد صفحات مقاله: 149. ارایه ی روشی داده محور برای شبیه سازی ازدحام مبتنی بر سیستم های چندعاملی هولونیک
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1110. ارایه یک طبقه بندی برای تاثیرات بازی های رایانه ای بر روان و فرهنگ مخاطب
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1212. ارزیابی نگرش دانشجویان نسبت به بازی های رایانه ای و تاثیر آن برمیزان استفاده آنها از بازی های رایانه ای
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1613. استخراج ویژگی های موثر بر موفقیت بازی های موبایل با استفاده ازروش های یادگیری ماشین
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1114. الگوی ارزش های ادراکی در مخاطبان پلتفرم های بازی های دیجیتال
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1615. انتخاب اسلحه در بازی های سبک تیراندازی به کمک شبکه های عصبی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 516. ایجاد چهره ی سه بعدی تصاویر دوبعدی شخصیت ها در موتور بازی های رایانه ای
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1417. بازی مسیریابی توسط شبکه عصبی پرسپترون در ترکیب با الگوریتم های بهینه سازی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1718. بازی پو متناسب با تن یافتگی زنانه و محبوبیت آن در میان زنان در ایران
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1019. بازیهای دیجیتالی به مثابه ابزاری برای آموزش فلسفه
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: مهدی حق وردی طاقانکیتعداد صفحات مقاله: 1320. باورپذیری کاراکترهای غیرقابل بازی حاصل از یادگیری تقویتی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1022. بررسی تاثیر تفاوت های سنی بر کیفیت رفتار اجتماعی بازیکنان بازی های رایانه ای چندنفره اول شخص
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 824. بررسی رابطه بین میزان استفاده از بازی های رایانه ای چندکاربره و مهارت های بین فردی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: سعید پورروستایی اردکانی - صلاح اسمعیلی گوجار - لیلا خدری لیلوس - حجت اله خدامرادیتعداد صفحات مقاله: 825. بررسی راهکارهای افزایش لذت و اثربخشی بازی های رایانه ای
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 727. بررسی شرایط بازی های دیجیتالی از منظر تجارت الکترونیک
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1228. بررسی شناختی تاثیرات بازی رایانه ای پازلی بر حل مسیله و توجه دربازیکنان
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1029. بررسی عوامل کلیدی موفقیت شرکت های توسعه دهنده بازی های دیجیتالی با رویکرد منبع محور
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1330. بررسی قابلیت فن آوری واقعیت افزوده در توانمندسازی و بازیوارسازی محتوای کتب درسی از طریق شبیه سازی تعاملی محتوا
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1431. بررسی معماری های مبتنی برCPU و GPU برای بازی های رایانه ای و واقعیت مجازی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1932. بررسی نقش موثر گرافیک بازی های تلفن همراه در رضایت مشتریان با استفاده از تکنیک مصاحبه نردبانی در روش شناسی شبکه خزانه
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1333. بررسی و مقایسه تجربه کاربری در استفاده از رابطه ای کاربری مختلف در یک بازی سبک دونده
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1234. بررسی چگونگی نمود المان های بازی رایانه ای ویژه افراد نابینا در طراحی وپیاده سازی یک بازی رایانه ای جدی مبتنی بر تلفن های هوشمند
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1335. بهینه سازی مسیریابی شبکه های تعریف شده با نرم افزار برای سرویس دهنده های بازی رایانه ای بر بستر ابر با توجه به توانمندی کاربران
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1236. بهینه سازی نرخ سرویس کاربران در سرویس دهنده های ابری بازی های رایانه ای با استفاده از برنامه ریزی پویا
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1037. تاثیر بازی رایانه ای بر حل مسیله و مهارت های زندگی دانش آموزان
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1538. تاثیر توان بخشی رایانه یار بر خلاقیت و هوش هیجانی دانشجویان طراحی صنعتی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1040. تامین مالی بازی های رایانه ای، الزامات و راهبردها
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: سیدعلیرضا هاشمی نکوتعداد صفحات مقاله: 1241. تبیین مفهوم بازی پردازی و ارایه مدل بهره برداری از آن در آموزش
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1342. تجربه های بازیگونه و بازیگوشانه در زمینه های بازی و غیر بازی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1043. تست مبتنی بر مدل برای نرم افزارهای بازی موبایل و کاربرد آن در تست نرم افزارQ
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1244. تشخیص ناهنجاری رفتار بازیگران بازی های رایانه ای آنلاین انبوه با استفاده از داده کاوی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1245. تعیین نقش پیش بینی کننده امنیت روانی در اعتیاد به اینترنت
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 946. تعیین نقش پیش بینی کننده کیفیت زندگی در اعتیاد به اینترنت
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1047. تولید سطوح بازی بر پایه الگوریتم های تولید محتوای رویه ای و اتوماتای سلولی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1149. تیپولوژی بازی های رایانه ای نمونه موردی بازی های صلح آمیز
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 11
نتایج 1 تا 50 از مجموع 88