سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
سمتهای علمی و اجرایی در مجلات و ژورنالهای معتبر ایران
مقالات کنفرانسهای داخلی
- مبانی اجتماعی، فرهنگی، تربیتی و آموزشی در بازی دیجیتال ارائه شده در پنجمین همایش ملی فناوری های نوین در تعلیم و تربیت، روانشناسی و مشاوره ایران (1401)
- اثرات تربیتی بازی های دیجتال: برای بهبود روابط فرزندان و والدین ، باهم بازی کنیم ارائه شده در دهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی (1401)
- نظریه ها و اصول یادگیری پشتی بان آموزش مبتنی بر بازی های دیجیتال ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها (1400)
- بررسی رابطه حضور اجتماعی باعملکرد تحصیلی، نگرش، رضایت و درک ازیادگیری دانشجویان دانشگاه تبریز در دوره های یادگیری الکترونیکی درشرایط کرونایی ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی (1400)
- ضرورت استفاده از بازی های دیجیتال در سیستم های آموزشی ارائه شده در دومین کنگره بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و اسلامی (1398)
- اصول بکارگیری بازی های دیجیتال در کلاس درس ارائه شده در دومین کنگره بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و اسلامی (1398)
- چهارچوب تشخیص مکانیک های مناسب بازی های رایانه ای برای آموزش موضوعات شناختی ارائه شده در کنفرانس تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها (1396)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- مطالعه پدیدارشناختی روش های یادگیری الکترونیکی همزمان و غیرهمزمان معلمان در دروس عملی منتشر شده در فصلنامه برنامه درسی و آموزش یادگیرنده محور (1401)
- شناسایی و رتبه بندی چالش های آموزش در سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه تبریز از دیدگاه دانشجویان در شرایط کرونایی منتشر شده در فصلنامه برنامه درسی و آموزش یادگیرنده محور (1400)
- ارائه چهارچوبی برای پشتیبانی کتابخانه های عمومی ایران از یادگیری مادام العمر و اعتباریابی آن منتشر شده در فصلنامه تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی (1399)
- Investigating effects of digital gamification-based language learning: a systematic review منتشر شده در مجله آموزش و یادگیری زبان انگلیسی (1399)
- چهارچوب تشخیص مکانیک های مناسب بازی های رایانه ای برای آموزش موضوعات شناختی منتشر شده در فصلنامه تحقیقات فرهنگی ایران (1398)
- ارزیابی نرم افزارهای آموزشی علوم تجربی سوم ابتدائی بر اساس عناصر انگیزش درونی منتشر شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی (1396)
- تحلیل و تبیین جایگاه مدل طراحی آموزش واقع گرا در میان رویکردهای عمده به طراحی آموزشی و چگونگی کاربرد آن در عمل منتشر شده در فصلنامه فناوری آموزش و یادگیری (1396)
- مقایسه ی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی رایگلوث، گانیه وروش مرسوم در یادگیری دانش آموزان منتشر شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی (1395)
- تدوین چارچوب طراحی بازی های رایانه ای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری اصول منتشر شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی (1395)
- نقش عامل های شخصیتی، رویکرد یادگیری و هوش در تبیین روش سنجش دانشجویان منتشر شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی (1395)
- تدوین چهارچوب طراحی بازی های رایانه ای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد با روش تحلیل محتوا استقرایی و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری مفاهیم منتشر شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی (1395)
- بازیهای رایانه ای آموزشی و عوامل مرتبط با به کارگیری آنها منتشر شده در فصلنامه فناوری آموزش و یادگیری (1394)
- میزان اثر بخشی بازی رایانه ای جمع اعداد در یادگیری و یادداری در درس ریاضی اول ابتدایی منتشر شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی (1392)
- از یادگیری الکترونیکی تا یادگیری سیار: مبانی نظری منتشر شده در مجله میان رشته ای آموزش مجازی در علوم پزشکی (1391)
- طراحی چارچوب برنامه درسی مبتنی بر درک طراحی محور در دوره ابتدایی منتشر شده در فصلنامه مطالعات برنامه درسی (1403)
- تاثیر محیط یادگیری بازی وارسازی شده بر پرورش تفکر خلاق میان دانشجویان کارشناسی در واحد دانشگاهی آموزش تفکر منتشر شده در دوفصلنامه علمی پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی (1402)