اطلاعات کنفرانس
مجموعه مقالات کنفرانس تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها
51. جدول رده بندی و میزان مشارکت کاربران در سامانه مدیریت یادگیری بازی گونه سازی شده
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 952. خلق شگفتی های بصری در بازی های رایانه ای: مطالعه ی موردی بازی قهرمانان مزرعه
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1153. راهبردهای مطلوب ارتقاء دیپلماسی دیجیتال ج.ا.ا با استفاده از بازی های دیجیتال در دوران پسابرجام
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1454. راهکارهای تبلیغات غیرمستقیم بازی های دیجیتال بر چالش های موجود در صنعت گردشگری ایران
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1056. سواد سایبری و آینده پژوهی بازی های واقعیت افزوده
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: هادی البرزی دعوتیتعداد صفحات مقاله: 1757. شبیه سازی تخلیه جمعیت در شرایط بحران با استفاده از موتورهای بازی سازی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1358. شناسایی عناصر ترس در بازی رایانه ای رزیدنت اویل از دیدگاه کاربران
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 859. شناسایی و اولویت بندی مولفه های کارآفرینی در حوزه بازی های دیجیتال: با رویکرد پیاده سازی اقتصاد مقاومتی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1363. شناسایی چالش های اجرای بازی وارسازی در فرآیند آموزش: تاملی برتجارب فعالان این حوزه
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1164. شیوع استفاده از بازی های رایانه ای در دانش آموزان سال چهارم دبیرستان
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 765. طراحی بستر نرم افزاری تحلیل داده کاربران در بازی ها و طبقه بندی شاخص های ضروری
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1166. طراحی فرایند خدمات کتابخانه کودکان با استفاده از مدل های بازی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1467. طراحی مبتنی بر تیوری چارچوب بازی وارشده آموزش سواد اطلاعاتی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1568. طراحی و ساخت بازی جدی تحت تلفن هوشمند برای آموزش مدیریت دیابت به کودکان 8 سال به بالا
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1269. طراحی یک عامل یادگیری تقویتی برای نگاشت یادگیری مبتنی بربازخورد محیط
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 970. ظرفیت سنجی شاهنامه بر اساس الگوهای سه گانه ی اقتباس برای نگارش بازی نامه
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1371. ماشینیما، زبان و بیان
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: سیدرحیم هاشمی کروییتعداد صفحات مقاله: 1072. مدل الماس پورتر، رقابت پذیری و صنعت بازی های ویدیویی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1574. مرور سیستماتیک مطالعات بازی های دیجیتال با تکیه بر رویکرد سواد بازی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 875. مروری بر چالش های تاخیر و جریان سازی ویدیویی در معماری های سرویس دهنده های بازی رایانه ای بر بستر ابر
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 976. مطالعه ای بر تاثیرات متقابل سینما و ویدیوگیم از منظر فرم بصری
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1077. مطالعه تطبیقی ساختار روایت کلاسیک و ساختار روایی بازی های کامپیوتری پازلی نمونه موردی: بازی پازلی سه تا جورکن: نبرد آب نباتی Game Match-3: Candy Crush Soda Saga
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: مریم صلح کننده سردرودتعداد صفحات مقاله: 1278. مطالعه شیوه های کاربرد نظام منطقی دو ارزشی در بازیهای رایانه ای هدفمند
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 2179. پیامدهای بازی های رایانه ای در بین دانش آموزان(فرصت ها و چالش ها)
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1080. چهارچوب تشخیص مکانیک های مناسب بازی های رایانه ای برای آموزش موضوعات شناختی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1281. یادگیری از طریق مشاهده باλ Probabilistic finite-state automata درفضای بازی
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1182. A Serious Game to Learn and Enhance Emotional Skills for Children: a pilot study
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 983. Adaptive Path Finding in Shooter Video Games using Ant Colony Optimization
سال انتشار: 1396زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 484. An Attempt To Increase Intelligence With Intensive Computerized Cognitive Training And Speech Therapy: A Single-Case Study
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 785. Gender Differences in Motivations and Gratifications to Play Video Games: The Study of The Sims4 Players
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: انگلیسینام نویسندگان مقاله: Meghdad Mehrabiتعداد صفحات مقاله: 2486. Human in Conflict: Engagements with Posthumanism in Quake and Deus Ex
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 1188. Maghzineh: A Game Based Approach for Brain Empowerment
مقاله کاملسال انتشار: 1396زبان مقاله: انگلیسیتعداد صفحات مقاله: 7
نتایج 51 تا 100 از مجموع 88