مقالات دوفصلنامه بازی جنگ، دوره 3، شماره 61.برنامه ریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی FullText2.کاربرد مساله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی FullText3.فن آوری ها و روش های اجرای بازی جنگ سایبری FullText4.الگوهای تصمیم گیری و تکنیک های پرکاربرد در بازی جنگ FullText5.تخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی FullText6.یک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 13 اسفند 1401 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 174 آرشیو سال 1402 دوفصلنامه بازی جنگدوره: 6شماره: 12آرشیو سال 1401 دوفصلنامه بازی جنگدوره: 5شماره: 10دوره: 5شماره: 11آرشیو سال 1400 دوفصلنامه بازی جنگدوره: 4شماره: 9دوره: 4شماره: 8آرشیو سال 1399 دوفصلنامه بازی جنگدوره: 3شماره: 7دوره: 3شماره: 6آرشیو سال 1398 دوفصلنامه بازی جنگدوره: 2شماره: 5دوره: 2شماره: 4