اطلاعات کنفرانس
دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها
محل برگزاری: تهران
تاریخ برگزاری: 8 آذر 1397
تاریخ نمایه سازی: 6 بهمن 1397
تعداد صفحات: 384
تعداد مقالات :29
نمایش مقالات: 22834
شناسه ملی این کنفرانس: DGRCONF02
نویسندگان مشارکت کننده: 71 پژوهشگر
مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها
1. اثر بازی رایانه ای شناختی کهکشان هیجانات بر مهارت های اجتماعی کودکان دارای اختلال اتیسم با عملکرد بالا
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 122. اثر بازی های رایانه ای ترسناک برتغییرات عصب شناختی بازیکنان با مطالعه هورمونی و سیگنال های مغزی
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 103. اثربخشی بازی تعادل غذا بر رفتارهای خوردن کودکان 7 سال شهرستان داورزن
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 114. ارایه الگو در استفاده از رسم الخط فارسی در طراحی رابط کاربری بازی های موبایلی
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 165. ارایه راهبردهای نقش آفرینی ایران در صنعت- رسانه بازی رایانه ای
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسینام نویسندگان مقاله: محمدحسن یادگاریتعداد صفحات مقاله: 146. اقتصاد بلاکچین و بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 127. الزامات تامین مالی پروژه های بازی سازی در ایران با تمرکز بر تامین مالی جمعی
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 168. امکان سنجی ابعاد مدیریتی و حقوقی حمایت دولت از بازی های جدی
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 169. انتقادات اخلاقی مطرح شده در بازی وارسازی
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1210. اولویت بندی مولفه های زیرساختی کارآفرینی: راه اندازی شرکت بازی های دیجیتالی
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 911. بازی جدی پروبات: آموزش مفاهیم برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1412. بررسی اثر بخشی بازی فیفا بر علائم بیش فعالی / نقص توجه در دانش آموزان مبتلا به ADHD
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1213. بهبود کیفیت مارکر در بازی های واقعیت افزوده با استفاده از سوپررزولوشن تک تصویر
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1414. بینالمللی سازی بازیهای تلفن همراه هوشمند موانع ورود بازیسازان ایرانی به بازارهای جهانی و راهکارهای آن
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1415. تاثیر ادبیات اسطوره ای بر بازی های دیجیتال
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1316. تاثیر بازی های ویدیوی بر یکپارچگی حسی، ارتباط چشمی ، حساسیت شنیداری وتعاملات اجتماعی کودکان دارای اختلال طیف اتیسم
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1117. ترسیم منظومه ارزش ادراک شده بازی های موبایلی
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1318. تنظیم پویای درجه سختی بازی با استفاده از یادگیری تقویتی عمیق
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1319. درآمدی بر بازی های واقعیت جایگزین با تاکید بر یادگیری و غوطه وری بازیکنان
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1320. راهکارهای موجود در حقوق مالکیت فکری ایران جهت حمایت از بازی های رایانه ای
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1021. روش های پول سازی بازی های تلفن همراه هوشمند
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1422. شناسایی بیان چهره بازیکن و بکارگیری اطلاعات آن در تعیین پویای روند یک بازی رایانه ای سبک شبیه ساز روابط اجتماعی
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1223. طراحی و توسعه بازی های ساده برای کودکان دچار اختلالات یادگیری شناختی
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1325. مکانیک ها و اهداف آموزشی در بازی های رایانه ای جدی
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1126. واکاوی تعریف هنر در بازی های رایانه ای و موبایلی، نمونه موردی: بازی انگری بردز
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1127. پرورش شناختی رایان های برای اختلال های روانی
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 2428. پیاده سازی منطق فازی جهت کنترل مسیر حرکت در بازی موش و گربه
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1429. چارچوب پیشنهادی بررسی اخلاق در بازی وارسازی: نیات، روش و نتایج
مقاله کاملسال انتشار: 1397زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 13
نتایج 1 تا 50 از مجموع 29