سخنرانی علمی: نقش مناطق آزاد تجاری-صنعتی در رشد اقتصادی و توسعه سرزمین؛ موانع و راهکارهای عملیاتی

The role of commercial-industrial free zones in economic growth and land development; Obstacles and operational solutions

نقش مناطق آزاد تجاری-صنعتی در رشد اقتصادی و توسعه سرزمین؛ موانع و راهکارهای عملیاتی روز سه شنبه، 9 خرداد، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: اقتصاد و دارائی

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
یکصد و بیست و دومین نشست علمی-تخصصی با عنوان" نقش مناطق آزاد تجاری-صنعتی در رشد اقتصادی و توسعه سرزمین؛ موانع و راهکارهای عملیاتی "روز سه شنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۹ الی ۱۱، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست دکتر محمدولی روزبهان؛ معاون پژوهشی و آموزش مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری و مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی انزلی به عنوان مدیر علمی نشست و دکتر احمد جمالی؛ معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی و دکتر محمد حسین کریم؛ استاد تمام دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی به عنوان سخنرانان این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز به نشانی http://connect.mporg.ir/dfrc در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: در این نشست دکتر محمدولی روزبهان؛ معاون پژوهشی و آموزش مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری و مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی انزلی به عنوان مدیر علمی نشست و دکتر احمد جمالی؛ معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی و دکتر محمد حسین کریم؛ استاد تمام دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی به عنوان سخنرانان این نشست می باشند.
درج در سایت: 7 خرداد 1402 - تعداد مشاهده 321 بار