انتشار مقالات کنفرانس ملی بازی پردازی و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران
دوشنبه، 18 مهر، 14011. بازی پردازی در شرکت های بیمه:کاربردها و نمونه ها
2. The effect of training through Gamification on the implementation of the human resources scorecard
3. عناصر و کاربردهای گیمیفیکیشن در مراقبت های بهداشت و سلامت
5. تاثیر مدیریت منابع انسانی بازی پردازی شده بر عملکرد سازمانی
7. کانون ارزیابی بازی محور؛ جانشینی برای ارزیابی های سنتی در کانون های ارزیابی
8. بررسی و تبیین تاثیر «تمارین آموزشی بازی جنگ» در ارتقاء کارایی رزمی-عملیاتی ارتش ج.ا.ایران
9. تحلیل موردی یک تجربه موفق از بازی وارسازی فرایند استخدام در صنعت گردشگری
10. بررسی تاثیر روش های نوین آموزشی مبتنی بر فناوری های نو در یادآوری دانش آموزان
11. بررسی تاثیر استفاده از گیمیفیکیشن در بازاریابی الکترونیکی
13. شناسایی تهدیدها و فرصت های بکارگیری گیمیفیکیشن در آموزش های سازمانی از منظر متخصصان
14. بررسی تمایل به استفاده از اپلیکیشن گیمیفای شده: تئوری رفتار برنامه ریزی شده
15. مروری بر پیشایندها و پیامدهای گیمیفیکیشن بر رفتار مصرف کننده با رویکردی کتابسنجی
اخبار مرتبط با کنفرانسها
- انتشار مقالات سومین کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی هوافضا و علوم ماهواره ای
- انتشار مقالات دومین کنفرانس بین المللی تحقیقات بنیادین درمهندسی متالورژی، مکانیک و معدن
- انتشار مقالات اولین همایش ملی مدرسه الگو
- انتشار مقالات اولین همایش ملی راهبردهای آموزشی و پژوهشی در آموزش و پرورش
- انتشار مقالات دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین)
- انتشار مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر
- انتشار مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری
- انتشار مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک
- انتشار مقالات ششمین کنفرانس بین المللی یافته های پژوهشی در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
- انتشار مقالات چهارمین همایش بین المللی فرهنگ وادبیات فارسی