سخنرانی علمی: چرخش های تحول آفرین در خصوصی سازی

Transformational turns in privatization

چرخش های تحول آفرین در خصوصی سازی روز چهارشنبه، 2 شهریور، 1401 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: مدیریت (عمومی)

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری

هشتاد و هشتمین نشست علمی-تخصصی با مدیریت علمی دکتر مژگان خانلو ساوجبلاغی؛ رئیس امور پایش تعهدات دولت و تجهیز منابع سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین با سخنرانی: دکتر حسین قربان زاده؛ معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی، دکتر مهدی حیدری؛ عضو هیات علمی دانشگاه خاتم، با مشارکت فعال جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی به صورت مجازی برگزار می نماید. از صاحب نظران و علاقه مندان دعوت می شود جهت بهره مندی از مباحث مطروحه و ایراد نظرات تخصصی خود به تالار نشست های مجازی این مرکز مراجعه فرمایند. این نشست در روز چهارشنبه ۲ شهریور ماه سال ۱۴۰۱، ساعت ۱۰ الی ۱۲ ظهر برگزار می شود. لازم به ذکر است این نشست هشتاد و هشتمین نشست علمی-تخصصی و با عنوان چرخش های تحول آفرین در خصوصی سازی است که به همت دفتر آموزش و ترویج مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با حضور صاحب نظران ملی و استانی برگزار می گردد.

معرفی سخنرانان: با سخنرانی: دکتر حسین قربان زاده؛ معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی، دکتر مهدی حیدری؛ عضو هیات علمی دانشگاه خاتم

 آدرس شرکت در نشست : http://connect.mporg.ir/dfrc

درج در سایت: 30 مرداد 1401 - تعداد مشاهده 285 بار