دفاعیه ارشد: ارزیابی شرکت های پتروشیمی در شبکه دو مرحله ای با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها(مطالعه موردی شرکت های پتروشیمی ایران)

Evaluation of Petrochemical Companies in a Two-Step Network Using the Dea (Case Study of Iranian Petrochemical Companies)

ارزیابی شرکت های پتروشیمی در شبکه دو مرحله ای با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها(مطالعه موردی شرکت های پتروشیمی ایران) روز شنبه، 27 شهریور، 1400 توسط موسسه آموزش عالی زند شیراز در شهر شیراز استان فارس برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: مهندسی شیمی (عمومی)

برگزار کننده: موسسه آموزش عالی زند شیراز

این پژوهش با هدف ارزیابی شرکت های پتروشیمی در شبکه دو مرحله ای با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها طراحی گردیده است. با توجه به این که در این تحقیق قرار است ارزیابی شرکت های پتروشیمی انجام گیرد ابتدا با مطالعه و خواندن مقالات و کتب مربوطه شاخصه های مورد نظر استخراج میگردد؛ سپس از خبرگان پتروشیمی در این مورد مشاوره گرفته و راهنمایی ها و اطلاعات لازم را از خبرگان گرفته و نهایتا متغیر ها و پارامتر ها پذیرفته و تایید شده سپس هدف و محدودیتهای مدل طراحی میگردد.. همچنین جامعه آماری این پژوهش شرکت های پتروشیمی ایران بوده و نهایتا با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ورودی و خروجی ها مشخص میگردد؛ مدلسازی انجام شده و به منظور تجزیه و تحلیل و ارزیابی از نرم افزار GAMS استفاده میگردد.

 نگارنده: حسین حسینی استاد راهنما: دکتر محمد رضا مظفری استاد مشاور: دکتر مهدی ابطحی استاد داور: دکتر کیومرث بحرینی

درج در سایت: 23 شهریور 1400 - تعداد مشاهده 324 بار