پنجمین همایش تخصصی خطاناپذیرسازی عملیات انبار با رویکرد مدیریت ایمن و کیفی خدمات انبارداری

The fifth specialized conference on warehousing operations error-free with a safe and quality management approach to warehousing services

پنجمین همایش تخصصی خطاناپذیرسازی عملیات انبار با رویکرد مدیریت ایمن و کیفی خدمات انبارداری روز چهارشنبه، 27 تیر، 1397 لغایت پنجشنبه، 28 تیر، 1397 توسط موسسه ره آوران آفاق صنعت و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

اطلاعات کنفرانس

پنجمین همایش تخصصی خطاناپذیرسازی عملیات انبار با رویکرد مدیریت ایمن و کیفی خدمات انبارداری

محل برگزاری: تهران
سال برگزاری: 1397
شناسه ملی این کنفرانس: MPWSQ05

توضیحات کنفرانس

موسسه ره آوران آفاق صنعت به عنوان مرجع تخصصی برگزار کننده رویدادهای علمی و پژوهشی در حوزه انبار و مراکز ذخیره و توزیع کالا، با استفاده از نتایج پژوهش های انجام شده در چهار دوره پیشین سلسله همایش های تخصصی حوزه انبار، پنجمین همایش ملی در این حوزه با عنوان " خطا ناپذیرسازی عملیات انبار " با رویکرد مدیریت ایمن و کیفی در انبار را برگزار می کند. در این همایش شناخت، بررسی و فرآیند های اصلاحی در رابطه با خطاهای عملیات انبار از دو دیدگاه ایمنی و کیفی هدف اصلی قرار داده شده است. بر اساس سیاست دبیرخانه همایش علاوه بر استفاده از نتایج پژوهش های تخصصی و همه جانبه در رابطه با این موضوع، بررسی مطالعات موردی و تجربه شده توسط متولیان این حوزه در دستور کار همایش قرار دارد.

امید است همچون دوره های پیشین همایش همکاری و هم افزایی اساتید و پژوهشگران برجسته کشور و همچنین مدیران و کارشناسان حوزه انبار و مراکز ذخیره و توزیع مواد و کالا، رویدادی موثر در جهت افزایش دانش کاربردی این زمینه تخصصی و استراتژیک را در کشور رقم زند.

                  

درج در تقویم: 17 دی 1397 - تعداد مشاهده 2497 بار