دو فصلنامه تربیت پاسدار انقلاب اسلامی

The training of the Islamic Revolutionary Guard Corps

دو فصلنامه تربیت پاسدار انقلاب اسلامی یک نشریه علمی است که از سوی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در ایران منتشر می‌شود. هدف این دو فصلنامه، انتشار پژوهش‌های مسئله محور در گستره تربیت پاسدار تراز انقلاب اسلامی منطبق با اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی است تا از این طریق بستر تولید و نظریه‌پردازی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی فراهم شود.

*** نکات و تذکرات مهم

* از کلیه نویسندگان محترم خواهشمند است مقالات خود را فقط از طریق سامانه مجله و صفحه شخصی خود ارسال نموده و صرفا از همین طریق نیز پیگیری نمایند و از تحویل یا ارسال مقاله به ایمیل هر شخص حقیقی یا حقوقی و تماس تلفنی در این زمینه مطلقا خودداری نمایند؛ زیرا دفتر مجله در مقابل مقالاتی که به جز از طریق سامانه مجله ارسال گردد، مسئولیتی نخواهد داشت.

* به هنگام ارسال مقالات، رعایت دقیق شیوه‌نامه نگارش مقالات دو فصلنامه که در قسمت راهنمای نویسندگان آورده شده است، الزامی است. در صورت عدم رعایت شیوه‌نامه، دفتر نشریه از بررسی مقاله معذور است.

* تمامی مقاله‌های ارسالی قبل از ورود به فرآیند داوری از طریق نرم‌افزارهای مشابهت یاب بررسی خواهند شد.

* این نشریه از ابتدای فعالیت تا اسفند ۱۳۹۶ با نام «نشریه علمی تخصصی دانش جهادی» فعالیت می‌نمود و با وقفه‌ای دوساله از فروردین ۱۳۹۹ با نام جدید «نشریه علمی تربیت پاسدار انقلاب اسلامی» فعالیت می‌نماید.

* در این نشریه قوانین کپی‌رایت و همچنین بررسی‌های مرتبط با جلوگیری از سرقت ادبی لحاظ می‌شود.

* شیوه‌نامه تربیت پاسدار انقلاب اسلامی، شیوه‌نامه انجمن روانشناسی آمریکا (APA) است.

مقالات مهم ژورنال از کلیه شماره ها (بیشترین دریافت)

مشاهده همه مقالات