محورهاي كنفرانس
1 - از خصوصي سازي مخابرات تا آزادسازي بازار؛ بايدها و نبايدها
2- توسعه باندوسيع در ايران؛ جايگاه اپراتورهاي WiMAX، شركتهاي PAP و شركت مخابرات ايران
3- رگولاتوري و تنظيم مقررات؛ جايگاه، استقلال راي و مسوليتها
4- راهكارهاي همگرايي و همافزايي براي پيشبرد پروژههاي فناوري اطلاعات
5- بررسي فناوري ها و سرويس هاي نوين حوزه ارتباطات چون پرداخت سيار (M-Payment) ، IPTV، Mobile TV و راهكارهاي رشد و توسعه آنها در كشور
دومین همایش بین المللی مخابرات ایران
Iran Telecom Conference 2010
دومین همایش بین المللی مخابرات ایران روز یکشنبه، 4 بهمن، 1388 لغایت دوشنبه، 5 بهمن، 1388 توسط گروه علمي تحليلي طيف در شهر تهران برگزار می شود.
اطلاعات کنفرانس
دومین همایش بین المللی مخابرات ایران
توضیحات کنفرانس