من و درس هایم؛ چرا درس خواندن برایم مهم است

سال انتشار: 1404
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 5

متن کامل این مقاله منتشر نشده است و فقط به صورت چکیده یا چکیده مبسوط در پایگاه موجود می باشد.
توضیح: معمولا کلیه مقالاتی که کمتر از ۵ صفحه باشند در پایگاه سیویلیکا اصل مقاله (فول تکست) محسوب نمی شوند و فقط کاربران عضو بدون کسر اعتبار می توانند فایل آنها را دریافت نمایند.

استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:

لینک ثابت به این مقاله:

شناسه ملی سند علمی:

GEERCONF01_4670

تاریخ نمایه سازی: 2 تیر 1405

چکیده مقاله:

من عسل هستم و در کلاس ششم درس می خوانم. مدرسه برای من یکی از مهم ترین جاهایی است که هر روز به آن می روم و چیزهای زیادی در آن یاد می گیرم. وقتی وارد کلاس می شوم و معلم شروع به درس دادن می کند، احساس می کنم وارد دنیای جدیدی از دانایی می شوم.به نظر من درس خواندن فقط حفظ کردن کتاب ها و نوشتن تکالیف نیست، بلکه راهی برای یاد گرفتن مهارت های زندگی است. ما در مدرسه یاد می گیریم چگونه فکر کنیم، چگونه سوال بپرسیم و چگونه برای مشکلاتمان راه حل پیدا کنیم. همین موضوع باعث می شود که درس خواندن برای من خیلی ارزشمند باشد.درس هایی مثل ریاضی به من کمک می کنند منطقی تر فکر کنم و مسائل را بهتر حل کنم. درس فارسی باعث می شود بتوانم بهتر بنویسم و احساسات و افکارم را درست بیان کنم. علوم هم به من یاد می دهد که دنیای اطرافم چگونه کار می کند و چقدر این دنیا شگفت انگیز است.

نویسندگان

عسل صیدی

دانش آموز پایه ششم