فناوری به طور چشمگیری کیفیت و کمیت ارتباطات در مدارس را بهبود

سال انتشار: 1404
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 14

فایل این مقاله در 15 صفحه با فرمت PDF و WORD قابل دریافت می باشد

استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:

لینک ثابت به این مقاله:

شناسه ملی سند علمی:

CSEMCONF01_2267

تاریخ نمایه سازی: 2 فروردین 1405

چکیده مقاله:

فناوری به طور چشمگیری کیفیت و کمیت ارتباطات در مدارس را بهبود می بخشد و به ایجاد یک جو سازمانی باز کمک می کند. ابزارهای ارتباطی سنتی مانند ایمیل و تلفن همچنان مهم هستند، اما فناوری ابزارهای جدیدتر و پویاتری را برای ارتباطات دوسویه فراهم کرده است. پلتفرم های ارتباطی داخلی مدرسه، مانند چت گروه ها، انجمن های بحث و گفتگو، و سیستم های پیام رسان فوری، به معلمان و مدیران امکان می دهند تا به سرعت و به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند (مهدی زاده سماکوش و همکاران، ۱۴۰۲). این ابزارها به ویژه برای تبادل اطلاعات روزمره، هماهنگی سریع، و حل مسائل فوری مفید هستند. همچنین، این پلتفرم ها می توانند بستری برای اشتراک گذاری ایده ها، نظرات، و نگرانی ها باشند که به تقویت حس همکاری و مشارکت کمک می کند.

نویسندگان