پژوهشگر گرامی سیویلیکا،
با تشکر از انتخاب سیویلیکا به عنوان مرجع تامین مستندات و مقالات علمی
از طریق لینک ارسال شده به آدرس ایمیل moslem62@gmail.com می توانید فایل کامل مقاله درخواستی خود تحت عنوان «مقایسه شاخص های عددی تنوع گونه ای با استفاده از آزمون جایگشت و منحنی درجه بندی تنوع (مطالعه موردی: مراتع شهرستان زیرکوه)» را دریافت نمایید.

نمایش مقالات فارسی: به منظور نمایش مقالات فارسی، باید قلمهای مورد نیاز بر روی رایانه شما نصب شده باشد. کلیه قلمها در صفحه ' راهنمای استفاده از سایت' قابل دریافت است. خواهشمندیم قلمها را مطابق دستورالعمل ارائه شده در راهنمای کاربران بر روی رایانه خود نصب نمایید تا مشکل نمایش مقالات فارسی که به صورت نقطه نقطه نمایش داده می شوند حل شود.

مسئولیت و پشتیبانی

مسئولیت سیویلیکا ارائه فایل بدون مشکل مقالات می باشد. در صورت بروز هر گونه مشکل در فایل دریافت شده، از طریق بخش پشتیبانی، به ما اطلاع دهید. در صورتی که امکان اصلاح فایل مقاله وجود داشت، فایل اصلاح شده ارسال می شود. در غیر این صورت بنا به درخواست شما، یا مقاله جایگزین ارسال می شود و یا اعتبار دریافت مقاله به حساب کاربری شما برگردانده می شود.
توجه نمایید که محتوای علمی مقالات خارج از مسئولیت ما می باشد و مطالب ارائه شده در بخش مقالات داخلی، مقالاتی هستند که در کنفرانسهای معتبر داخلی و یا ژورنالها توسط هیات داوران تایید و منتشر شده اند.