مقالات کنفرانسهای داخلی
- بررسی تحلیلی استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوای رویه ای در بازی ها: چالش ها و دورنما ارائه شده در اولین کنفرانس هوش مصنوعی و پردازش هوشمند (1401)
- یک عامل نقاد پیشرفته برای یادگیری عامل در محیط بازی فوتبال گوگل ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها (1400)
- بهبود تشخیص نقص نرم افزاری با استفاده از مجموعه معیار پیشنهادی کد ایستا و یک مدل تخمین نقص با استفاده از یادگیری عمیق ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مهندسی برق، کامپیوتر، مکانیک و مکاترونیک در ایران و جهان اسلام (1399)
- بهبود تحمل پذیری اشکال و نقص نرم افزاری با استفاده از یادگیری ماشین ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مهندسی برق، کامپیوتر، مکانیک و مکاترونیک در ایران و جهان اسلام (1399)
سایر موارد
- https://github.com/shaqayeqsaffari/shaqayeqsaffari.github.io/blob/main/resome.md