کارگاه آموزشی: کارگاه آموزشی تکنیک های رزومه نویسی و آمادگی مصاحبه های شغلی

کارگاه آموزشی تکنیک های رزومه نویسی و آمادگی مصاحبه های شغلی روز چهارشنبه، 18 اسفند، 1400 لغایت پنجشنبه، 19 اسفند، 1400 توسط دانشگاه شیراز در شهر شیراز استان فارس برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: آموزش

برگزار کننده: دانشگاه شیراز

در راستای آشنایی دانشجویان با بازار کار و راه‌اندازی کسب و کار خود، انجمن علمی کارافرینی دانشگاه شیراز اقدام به برگزاری سلسله جلسات هفتگی مهارت افزایی در سه بخش توسعه مهارت های فردی و اجتماعی، مهارت‌های سرمایه‌گذاری، خرید و فروش و مهارت‌های تخصصی و نرم افزار نموده است. این کارگاه آموزشی در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ اسفندماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ برگزار می‌شود و حسین افراسیابیان (از نخبگان کشوری و از تسهیلگران رویداد استارتاپ ویکند شیراز)، تدریس آن را بر عهده دارد. وی در حال حاضر مسئول امور اداری کانون زبان ایران شاخه فارس است و پیش از این مدیریت دپارتمان آموزش کارگزاری مرکز توانمندسازی پارک علم و فناوری فارس و همچنین مدیریت کارورزی و اشتغال دانشگاه زند شیراز را در کارنامه خود دارد. هدف از برگزاری این سلسله جلسات، تقویت مهارت‌های نرم نظیر مهارت‌های فردی و بین‌ارتباطی، مهارت‌های سخنوری، تفکر خلاق، مدیریت زمان و ... می‌باشد. لذا یادگیری این مهارت ها تاثیر بسزایی در تربیت مدیران موفق و کسب موفقیت در بازار کار دارد.

سرفصل های این کارگاه: اهمیت رزومه‌نویسی در اشتغال کارجویان نحوه تنظیم یک رزومه قوی و خوب معرفی بخش‌های مختلف روزمه اثربخشی رزومه در فرایند مصاحبه‌های شغلی رزومه‌نویسی آنلاین و قالب‌های آن بررسی و انتخاب صحیح کارفرما چالش‌های مصاحبه‌های کاری آشنایی با اولویت‌ها و سلایق کارفرمایان القای تمایز در روند مصاحبه نسبت به سایرین

درج در سایت: 14 اسفند 1400 - تعداد مشاهده 550 بار