هشتمین فراخوان ستاد توسعه علوم شناختی برای اعطای فرصت های مطالعاتی در حوزه های علوم شناختی به دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاران پزشکی

در راستای سیاست های راهبردی ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برای ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی ، هشتمین فراخوان اعطای فرصت های مطالعاتی درحوزه های علوم شناختی به دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاران پزشکی از پانزدهم تیرماه جاری آغاز می شود.

اعطای فرصت مطالعاتی تحت حمایت ستاد توسعه علوم شناختی به دانشجویانی تعلق می گیرد که طرح مصوب آنها درحوزه های مرتبط با اولویت های آموزشی و پژوهشی علوم و فن آوری های شناختی ستاد باشد و حمایت مالی ستاد فقط بخشی از هزینه های سفر و اقامت دانشجویان را مطابق با مقررات داخلی آن تامین خواهد کرد و دانشجویان پس ازگذراندن دوره فرصت مطالعاتی ملزم به بازگشت به کشور و انجام تعهدات مربوطه هستند.

 

علاقه مندان می توانند پس از مطالعه آیین نامه فرصت های مطالعاتی دانشجویان، با مراجعه به کارتابل شخصی خود در روی سایت ستاد توسعه علوم شناختی و انتخاب فرصت مطالعاتی دانشجویان، فرم طرح مقدماتی فرصت مطالعاتی را تکمیل و حداکثر تا پانزدهم مرداد ماه امسال در کارتابل شخصی خود به همراه سایر مدارک بارگذاری نمایند.زمان ثبت نام در فراخوان قابل تمدید نخواهد بود.

 

 دانشجویان علاقه مند به استفاده از این فرصت مطالعاتی می بایست در فرم مربوط ، برنامه کاری(گانت چارت)  دانشجو در دانشگاه مقصد به مدت 6 ماه ارایه داده و لزوم حضور در کشور مقصد (دانشگاه خارجی) بیان شود و حداکثر سن متقاضیان استفاده از این فرصت نباید بیش از 35 سال باشد.

 

در این فراخوان در صورت تایید طرح مقدماتی ، فرصتی چند ماهه در اختیار دانشجویان برای ارایه مدارک تکمیلی مرحله دوم بر طبق آیین نامه قرار خواهد گرفت.

 

فرم تکمیل شده درخواست، رزومه علمی استاد راهنما، تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، گواهی اشتغال به تحصیل،توصیه نامه استاد راهنمای اول و دوم دوره دکتری یا دستیاری پزشکی، توصیه نامه مدیر گروه محل تحصیل ،حکم تصویب موضوع پایان نامه دانشجو (مبنی بر حضور استاد راهنما یا مشاور خارجی در تیم راهنمایی) و مدرک زبان معتبرشامل آیلتس با نمره بالاتر از 5/6، تافل با نمره بالاتر از 80، مدارک مورد تایید وزارت خانه های علوم و بهداشت MSRT،MHLE و  با نمره بالاتر از 75 از مدارک لازم برای ثبت نام در مرحله اول می باشد.

 

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به سایت ستاد و مطالعه آیین نامه اعطای فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاران پزشکی، اطلاعات لازم را کسب ودر صورت نیاز با آدرس پست الکترونیکی Education@cogc.ir و یا با شماره 88194956  داخلی 111تماس حاصل نمایند.