سخنرانی علمی: همایش دنیا از نگاه هکرها

همایش دنیا از نگاه هکرها روز پنجشنبه، 7 شهریور، 1398 در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: تکنولوژی اینترنت و وب

انسان ها برای خود حریم خصوصی قائل هستند و دوست دارند همه، آن را به رسمیت بشناسند. در گذشته نفوذ به این حریم و تحقیق و تفحص در مورد آن پیچیده‌تر بود و برای این منظور نمودهای بیرونی زیادی وجود داشت که گاهی اوقات منجر به رسوا شدن فرد یا سازمان نفوذی می‌شد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی راه‌های نفوذ پنهان و آشکار زیادی به حریم خصوصی افراد، سازمان‌ها و … وجود دارد. گاهی با یک ارتباط الکترونیک کاری، تمام اطلاعات شخصی فاش می‌شود، چیزی که برای هیچ‌کس مطلوب نیست.

برای جلوگیری از افشای اطلاعات شخصی بر آن شدیم که به جای توصیه و تذکر که معمولا نتیجه خاصی ندارد، با استفاده از دانش متخصصین شبکه و امنیت که سال ها در این زمینه فعالیت داشته اند، جلوه دیگری از این معضل را برای هم وطنان آشکار سازیم و به جای توصیه و تذکر، این موارد را از دریچه دید یک هکر به صورت عملی بررسی نماییم.

شما در این همایش که قرار است به صورت فصلی در سراسر ایران برگزار شود به جای شنیدن صحبت ها و تذکرات تکراری، به صورت کاملا عملی با اجرای مثال های فراوان خواهید دید در صورت رعایت نکردن موارد ذکر شده در همایش ممکن است هک شدن شما بیش از چند ثانیه طول نکشد !

***

سخنرانان:

محمد اسماعیلی

کارشناس امنیت شبکه

آرش بابایی

دکترای امنیت شبکه

درج در سایت: 31 مرداد 1398 - تعداد مشاهده 840 بار