فصلنامه قطعه سازان صنعت

Industry Parts Manufacturers

مجله قطعه سازان صنعت وابسته به شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار با پروانه انتشار رسمی (اختصاصی– چاپی) به شماره ۸۵۶۸۵ در مرداد ماه ۱۳۹۸ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با مهندسی مکانیک و ساخت و تولید قطعات صنعتی در صنایع نفت گاز و پتروشیمی و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب نظران از سراسر کشور می نماید. این مجله امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت فصلی، دستاوردهای علمی محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

مقالات ارسالی برای این مجله به ‌صورت دوسویه ناشناس داوری می‌ شوند و پس از داوری و موافقت هیئت تحریریه به چاپ خواهند رسید.

حوزه های ارسال مقاله به شرح ذیل می باشند:

مهندسی مکانیک،مهندسی ساخت، مهندسی متالورژی، مهندسی مواد، شیمی و مهندسی شیمی مواد، نانو مواد، دینامیک و ارتعاشات، اندازه گیری و کالیبراسیون،طراحی و کنترل ربات ها، مکاترونیک، تست های غیر مخرب،مکانیک جامدات و سیالات،توربو ماشین، ائرودینامیک،مواد و سازه های هوافضا، سازه های هوشمند، جوشکاری، ماشین کاری، شکل دهی، ریخته گری،اتوماسیون،طراحی و ساخت ، علوم مواد و محیط زیست، ترموالاستیسیته،مهندسی و فناوری، ساخت و مدیریت پروژه و دیگر موضوعات مرتبط