محورهای همایش:
گیمیفیکیشن و متاورس.
گیمیفیکیشن و اینترنت اشیا.
گیمیفیکیشن و هوش مصنوعی.
گیمیفیکیشن در صنعت بیمه و بانکداری و صنایع مالی.
گیمیفیکیشن در صنعت آموزش و یادگیری.
گیمیفیکیشن در صنعت بهداشت ودرمان.
گیمیفیکیشن و صنعت طراحی بازی های ویدئویی وبازی های جدی.
نرم افزارهای آموزشی بازی پردازی شده (دارای ساختار گیمیفیکیشن و طراحی شده در داخل ایران).
نرم افزار های تجاری بازی پردازی شده (دارای ساختار گیمیفیکیشن وطراحی شده در داخل ایران).
باشگاه مشتریان (دارای ساختار گیمیفیکیشن و طراحی شده در داخل ایران).