سخنرانی علمی: وبینار مدل جهانی رفتار شناسی DISC در مدیریت منابع انسانی در کسب و کار

وبینار مدل جهانی رفتار شناسی DISC در مدیریت منابع انسانی در کسب و کار روز پنجشنبه، 6 بهمن، 1401 توسط دومین کنفرانس ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم تربیتی، روانشناسی ، مشاوره و مطالعات فرهنگی در شهر اردبیل استان اردبیل برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: کسب و کار

برگزار کننده: دومین کنفرانس ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم تربیتی، روانشناسی ، مشاوره و مطالعات فرهنگی

دومین کنفرانس ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره و مطالعات فرهنگی برگزار می نماید: وبینار مدل جهانی رفتار شناسی DISC در مدیریت منابع انسانی در کسب و کار سخنران: دکتر فرزاد رمضانی راد – مدرس دانشگاه و عضو هیئت علمی و داوری همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی – مشاور و مجری طرح ها و پروژه های آموزشی و پژوهشی در مدیریت سازمانی تاریخ سخنرانی: ۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان سخنرانی: ۱۷ الی ۱۷:۳۰ شایان ذکر است شرکت در این وبینار و کنفرانس برای عموم آزاد و رایگان است. ضمنا برای حضار محترم در این وبینار و کنفرانس ، گواهی نامه حضور معتبر اعطا می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس به آدرس www.ensani.confnashr.ir مراجعه نمایید.

معرفی سخنرانان: دکتر فرزاد رمضانی راد - مدرس دانشگاه و عضو هیئت علمی و داوری همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی – مشاور و مجری طرح ها و پروژه های آموزشی و پژوهشی در مدیریت سازمانی

درج در سایت: 17 آبان 1401 - تعداد مشاهده 470 بار