دفاعیه ارشد: بررسی لوگوهای گریدیس در گرافیک دیزاین ایران دهه های ۷۰ تا ۹۰ شمسی با تمرکز بر لوگوهای تجاری

بررسی لوگوهای گریدیس در گرافیک دیزاین ایران دهه های ۷۰ تا ۹۰ شمسی با تمرکز بر لوگوهای تجاری روز پنجشنبه، 24 شهریور، 1401 توسط موسسه آموزش عالی هنر شیراز در شهر شیراز استان فارس برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: هنرهای تجسمی

برگزار کننده: موسسه آموزش عالی هنر شیراز

در عصر حاضر طراحی گرافیک رشد قابل توجهی داشته و به بخشی از دنیای تجارت تبدیل شده است، تمام سازمان‌ها، شرکت‌ها و کسب و کارهای هر چند کوچک، نیازمند هویت بصری هستند تا بواسطه‌ی آن بتوانند خود را به مخاطبانشان معرفی کنند و بدین ترتیب طراحی گرافیک به کمک بازاریابی و برندسازی کسب و کار‌ها آمد. طراحی لوگو بخشی از فرایند برندینگ شرکت‌ها به حساب می آید؛ به‌ طوریکه برای رسیدن به تبلیغاتی تاثیرگذار و ماندگار وجود یک لوگوی حرفه‌ای ضروری می‌باشد. یکی از روش‌های طراحی لوگو استفاده از شبکه‌های قدرتمند گریدی است که با استفاده از قوانین ریاضی، به طراحی لوگویی قدرتمند و ماندگار در ذهن مشتری کمک می‌کنند. ازین‌رو پژوهش حاضر با هدفی کاربردی و ماهیتی توصیفی- تحلیلی، به توصیف ویژگی‌های لوگوهای تجاری گریدبیس و تحلیل و بررسی آن‌ها می‌پردازد. بدین منظور، ۱۱ لوگو که بر پایه گریدبیس طراحی شده بودند، انتخاب و مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته شد.

گرد آورنده: سارا مهدی بیگی سروستانی استاد راهنما : جناب آقای تورنگ چماچم اساتید داور: جناب آقای شهریار اسدی سرکار خانم شهره مباشری

درج در سایت: 21 شهریور 1401 - تعداد مشاهده 257 بار