سومین کنگره بین المللی و بیست و پنجمین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران

Third International Congress and Twenty-fifth Annual Congress of Iranian Ophthalmology Society

سومین کنگره بین المللی و بیست و پنجمین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران روز دوشنبه، 23 آذر، 1394 لغایت پنجشنبه، 26 آذر، 1394 توسط انجمن علمی چشم پزشکی ایران, انجمن چشم پزشكي ايران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

اطلاعات کنفرانس

سومین کنگره بین المللی و بیست و پنجمین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران

محل برگزاری: تهران
سال برگزاری: 1394
شناسه ملی این کنفرانس: ACSOMED25

توضیحات کنفرانس

مايه افتخار و مباهات خواهد بود كه از حضرتعالي جهت حضور در بيست و پنجمين كنگره ساليانه انجمن چشم پزشكي ايران كه از تاريخ 23 لغايت 26 آذر 1394 (14 الي 17 دسامبر 2015) در سالن همايش هاي رازي تهران برگزار خواهد شد دعوت بعمل آورم.

   از آنجا كه در عرصه علم چشم پزشكي ما هرروز شاهد پيشرفتهاي شگرف در تشخيص و درمان بيماريها هستيم، برگزاري كنگره هاي ساليانه مي تواند محيط مناسبي را براي همكاران در زمينه ي آشنايي با اين دستاوردهاي جديد و بكارگيري نتايج حاصل از آنها فراهم نمايد.

   اميد است كه در اين كنگره كه براي اولين بار با همكاري مشترك انجمن چشم پزشكي ايران و كالج سلطنتي چشم پزشكان انگليس و حضور جمعي از چشم پزشكان برجسته دنيا طراحي شده است ، سخنرانان مدعو و چشم پزشكان فرهيخته كشور غناي علمي كنگره را بنحو چشمگيري ارتقا بخشند.

   تلاش خواهد شد تا همچون ساليان گذشته در كنار برنامه هاي علمي با كمك شركت هاي تجهيزات چشم پزشكي، نمايشگاه باشكوهي از آخرين و جديدترين تجهيزات،لوازم و داروهاي چشمي نيز برگزار گردد.

   پيشاپيش حضور ارزشمند شما در اين كنگره را گرامي داشته و ديدار صميمانه شما را چشم براه خواهم بود.

درج در تقویم: 24 آذر 1397 - تعداد مشاهده 3662 بار