بیست و سومین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران

Twenty-third Annual Congress of the Iranian Society of Ophthalmology

بیست و سومین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران روز دوشنبه، 6 آبان، 1392 لغایت پنجشنبه، 9 آبان، 1392 توسط انجمن علمی چشم پزشکی ایران, انجمن علمي چشم پزشكي ايران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

اطلاعات کنفرانس

بیست و سومین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران

محل برگزاری: تهران
سال برگزاری: 1392
شناسه ملی این کنفرانس: ACSOMED23

توضیحات کنفرانس

مفتخريم از 6 تا 9 آبان 1392 ميزبان شما در بيست وسومين كنگره ساليانه انجمن چشم پزشكي ايران باشيم. دبيرخانه دائمي كنگره مستقر در محل انجمن، با همكاري با گروه چشم پزشكي و مركز تحقيقات چشم دانشگاه علوم پزشكي تهران وظيفه برگزاري اين كنگره را بر عهده دارد و اميدوار است بتواند با همياري اعضاي هيئت علمي كنگره و با بهره گيري از تجربيات و دانش چشم پزشكان حاذق كشور و مهمانان خارجي، با جديدترين مباحث علمي پذيراي همكاران عزيز باشد.

حضور متخصصان ارجمند در اين كنگره و مشاركت ايشان در جلسات علمي آن، زمينه اي براي گسترش هر چه بيشتر دانش چشم پزشكي و مشوقي براي ارائه دهندگان مطالب خواهد بود. امسال با برقراري ثبت نام زود هنگام، تلاش شد زمينه برنامه ريزي هر چه بهتر براي حضور همگان در اين كنگره فراهم آيد. ضمن آن كه سعي بر آن است با بهره گيري از تجربيات ديگر كنگره ها و سمينارها آن چه را كه همكاران بيشتر بدان رغبت نشان داده بودند در برنامه گنجانده شده و عناوين كمتر مورد اقبال حذف شوند.

اميد است كنگره بيست و سوم بتواند پاسخگوي توقعات همكاران و علاقمندان باشد.

درج در تقویم: 24 آذر 1397 - تعداد مشاهده 3690 بار