هجدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران

18th international congress of iranian society of oral & maxillofacial surgeons

هجدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران روز سه شنبه، 29 بهمن، 1398 لغایت جمعه، 2 اسفند، 1398 توسط انجمن علمی جراحان دهان، فک و صورت, انجمن جراحان دهان ، فك و صورت و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

اطلاعات کنفرانس

هجدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران

محل برگزاری: تهران
سال برگزاری: 1398
شناسه ملی این کنفرانس: ICIOMSMED18

توضیحات کنفرانس

همكاران گرامي ، بسيار مفتخرم كه در كنگرۀ هيجدهم انجمن جراحان دهان ، فك و صورت به همراه تيم برگزار كننده ميزبان شما باشيم.

پيشرفتهاي شگرف دهۀ گذشته در اين رشته همگام با تحول سريع علوم و فن آوري در عرصه هاي مختلف دانش ، محرك و مشوق متخصصين اين رشته در بكارگيري جديدترين تكنولوژي ها ي تشخيصي ودرماني بوده بطوريكه فن آوري نوين از مرحلۀ طراحي فراتر رفته و قدم در حيطۀ عمل و جراحي گذاشته است.

خوشبختانه بسياري از همكاران در كشور ما از اين قافله عقب نمانده و عليرغم محدوديتهاي سياسي و اقتصادي موجود،در بسياري موارد همسطح و هم طراز با كشورهاي پيشرفته در عرصۀ تكنولوژي هاي نوين فعاليت مي كنند.

استفاده از تكنولوژي هاي نوين نه تنها امكان برخورداري از بهترين درمانها رابه بيماران مي دهد ، در عين حال بروز مشكلات و عوارض جراحي را به حداقل مي رساند.

هيجدهمين كنگرۀ انجمن جراحان دهان ، فك و صورت ايران با شعار " جراحي با كمترين عوارض با رويكرد ويژه به تكنولوژي هاي نوين" از تاريخ ۲۹ بهمن ماه تا دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ با همكاري شركت مديا طب در هتل المپيك تهران برگزار خواهد گرديد.

در كناراين رويداد همچنين دهمين سمپوزيوم ايمپلنت خليج فارس و هشتمين سپوزيوم پژوهشي محققين جوان برگزار خواهد گرديد. دراين كنگرۀ برآنيم تا آخرين پيشرفتهاي به دست آمده را در قالب سخنراني ها وكارگاه هاي مختلف ارائه نموده ودر اين راه از همكاري جراحان برجستۀ داخلي و خارجي استفاده نمائيم.

حضور پررنگ شما موجب هرچه پربارتر برگزار شدن اين رويدادمهم علمي خواهد شد. . به اميد ديدار در هيجدهمين كنگرۀ انجمن جراحان دهان ، فك و صورت ايران

درج در تقویم: 13 آذر 1398 - تعداد مشاهده 14976 بار