ارائه سرویس Cloud Gaming روی شبکه های سلولی:چالش ها وراهکارها
سال انتشار: 1390
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 2,359
فایل این مقاله در 9 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد
- صدور گواهی نمایه سازی
- من نویسنده این مقاله هستم
استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:
شناسه ملی سند علمی:
MOBILEVAS02_018
تاریخ نمایه سازی: 23 مهر 1391
چکیده مقاله:
این مقاله به بررسی زیر ساخت های مخابراتی کشور برای پیاده سازی شبکه های سلولی مبتنی برCloud gamingمی پردازد.این نوع شبکه ها با استفاده از فناوری رایانش ابری،بدون در نظر گرفتن محدودیت های سخت افزاری دستگاههایی از جمله تبلت ها،تلفن های هوشمند ویا حتی تلفن های همراه ،امکان اجرای بازی هایی با گرافیک سنگین را برای این قبیل دستگاه ها فراهم می کند.ارسال و دریافت ویدیو با سرعت مناسب ازجمله ملزومات پیاده سازی این نوع شبکه هاست که با پیوستن ایران به کشورهایی که از نسل سوم شبکه مخابراتی3G استفاده می کنند عملا امکان ارائه پهنای مورد نیاز این نوع شبکه ها فراهم آمده است ،که در بخش اصلی مقاله به بررسی استاندارد هایی از شبکه3G وسایر شبکه هایی،که پهنای باند مورد نیاز برای پخش جریانی ویدیو روی دستگاه های همراه را فراهم می آورند ، خواهیم پرداخت.
کلیدواژه ها:
رایانش ابریCloud gaming شبکه های سلولی
نویسندگان
علیرضا اربابی
دانشگاه سیستان و بلوچستان،
مراجع و منابع این مقاله:
لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :