بررسی میزان بروز اصل نابرابری مثلثی در شیوه ی یاددهی و یادگیری سواد انگلیسی مبتنی بر بازی به دانشجویان مهندسی
محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی آموزش مهندسی (با تکیه بر فن آوری های نوین یادگیری)
سال انتشار: 1394
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 795
فایل این مقاله در 6 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد
- صدور گواهی نمایه سازی
- من نویسنده این مقاله هستم
استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:
شناسه ملی سند علمی:
ICEEI01_039
تاریخ نمایه سازی: 30 بهمن 1394
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر میزان بسط پذیری اصل نابرابری مثلثی را در ترویج نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه در آموزش زیان انگلیسی به دانشجویان مهندسی مورد بررسی قرار داد. در این راستا، محتوای کتاب زبان فنی و مهندسی در قالب بازی برای عرضه بر روی تلفن همراه طراحی شد. با کاربرد چارچوب پژوهش سه بعدی، 136 دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان به شیوه ی گزینش مبتنی بر هدف انتخاب شدند تا سواد انگلیسی را در شیوه ی یادگیری ترکیبی مبتنی بر بازی فراگیرند عمل کرد بهتر آزمودنی ها در بافت آشنای بازی بومی و نگرش مساعد آنها به تمرین در این بافت، همگی از یادگیری، سواد انگلیسی به کمک بازی به عنوان مصداق بارزی از اصل نابرابری مثلثی حکایت دارند.
کلیدواژه ها:
نویسندگان
مراجع و منابع این مقاله:
لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :